,

sobota, 6 lutego 2016

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 40.


Cześć Wam!


Początek miesiąca, więc i czas na aktualizację długości włosów. 
Przez cały miesiąc łykałam cynk w  tabletkach, prócz niego nic nie stosowałam specjalnie. Jesteście ciekawi wyniku? :)





Aktualizacja długości: 
6.02.2016:


Górna warstwa:   55 -> 56,5 cm.   (+1,5 cm)
Dolna warstwa:  53 -> 54,5 cm (+1,5 cm)


Jak widać, przyrost 1,5 cm. zarówno w dolnej jak i górnej warstwie. I z tego wyniku jestem baaardzo zadowolona! :) Oczywiście przez najbliższy miesiąc będę kontynuowała łykanie cynku. Mam nadzieję, że za miesiąc przyrost będzie podobny :)


Pozdrawiam Was :)

2 komentarze :

  1. Cynk? No proszę :) ładne efekty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam lepsze efekty łącząc cynk z witaminą A :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)