,

środa, 14 października 2015

Nicole. Woda perfumowana. Zapach nr 124.

Witam Was :)

Dziś przedstawię Wam kolejną wodę perfumowaną Nicole. Jest to odpowiednik Giorgio Armani Emporio Diamonds. Testuję ją dzięki portalowi TrustedCosmetics :)

Nuty zapachowe: poziomki, kwiat róży, nuty drzewne, liczi, peonia, bursztyn, sorbet z zielonych jabłek, piżmo






Dostępność: Sklep Nicole Cosmetics klik
Pojemność: 9 / 11 /  17 / 30 / 34 /55 ml
Cena: od 14 do 65 zł w zależności od wyżej wymieniowej pojemności.


Moja opinia: Woda zapakowana jest jak wszystkie inne tego producenta w bardzo ładną, szronioną buteleczkę. 
Zapach znowu wybierałam w ciemno, bo tak naprawdę nuty zapachowe prawie nic mi nie mówią. Jednak nie zawiodłam się! :) Zapach jest bardzo ładny, ale to wedle gust, bo... jest dość słodki, ale nie bardzo nachalny. Raczej dyskretny i subtelny. 
Co do trwałości, czuję go cały dzień przy poruszaniu się. Na ubraniu wyczuwam jeszcze na następny dzień, także trwałość jest na wielki plus. 

Polecam Wam wypróbować wody tej firmy :)

Pozdrawiam Was serdecznie!

2 komentarze :

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)