,

czwartek, 3 września 2015

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 35.


Witam Was!


Nadszedł czas na miesięczną aktualizację długości włosów. 

W tym miesiącu kompletnie nic nie wtarłam w skórę głowy :( No lenistwo mnie dopadło, ze hej!
W tym miesiącu już sobie obiecałam, że chociaż raz  na tydzień coś wyląduje na mojej głowie :)







Aktualizacja długości: 
3.09.2015:




Górna warstwa:  55 cm. -> 56 cm.  (+ 1 cm)
Dolna warstwa: 52 cm. -> 53 cm. (+1 cm)


Przyrost minimalny, ale nie mogłam się niczego innego spodziewać :)


A jak tam Wasze włosy? Rosną? :D

Pozdrawiam Was serdecznie :|)



1 komentarz :

  1. Moje chyba rosną :P Aż muszę zrobić aktualizację i sobie zmierzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)