,

sobota, 5 września 2015

Nicole.Woda perfumowana. Zapach nr 004.

Cześć :)

U Was też szaro-buro za oknem? :( 


Dziś przedstawię Wam wodę perfumowaną marki Nicole Cosmetics. Otrzymałam ją do  testowania  z portalu TrustedCosmetics. 

Skusiłam się na flakonik z numerem 004 (odpowiednik: Coco Chanel/Mademoiselle, grupa: kwiatowe.)  A oto jego nuty zapachowe:

wetyweria, pomarańcza, jaśmin, fasola tonka, mandarynka, piżmo, róża, paczula, bergamotka, ylang ylang, opoponax, mimoza, wanilia






Dostępność: Sklep Nicole Cosmetics klik
Pojemność: 9 / 11 /  17 / 30 / 34 /55 ml
Cena: od 14 do 65 zł w zależności od wyżej wymieniowej pojemności.




Moja opinia: Woda zapakowana jest w piękną szklaną buteleczkę ze szkła mrożonego. Prezentuje się naprawdę ładnie. Co do jej kształtu - jest prosty, elegancki. Buteleczka oczywiście z atomizerem :)
No i teraz najważniejsze - przejdźmy do zapachu! :)
Szczerze mówiąc zamawianie perfum to było takie trafianie w ciemno - albo mi się spodoba  albo nie. Niestety nie bardzo potrafię sobie wyobrażać zapach po podanych nutach zapachowych. 
A jak moje  wrażenia? Zapach jest lekki i świeży. Na początku dość duszący, ale po krótkim czasie wydobywa się jego piękno - delikatny, nienachalny zapach. U mnie utrzymuje się naprawdę długo. Na skórze cały dzień, natomiast ubrania pachną jeszcze następnego dnia. 


Myślę, że buteleczki warte są wypróbowania :) 
Znacie te wody? :)



1 komentarz :

  1. pogoda za oknem straszna :( dopada mnie pomału jesienna depresja :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)