,

środa, 16 września 2015

Aktualizacja moich włosów :) Lato 2015.

Cześć :)


Dziś Wam przedstawię jak aktualnie wyglądają moje włoski i przedstawię plan mojej pielęgnacji :)

Mycie: na zmianę używam płynu do kąpieli Facelle z szamponem (ten raz na ok. 2-3 tygodnie) Farmona.  
Odżywka d/s: Garnier Fructis, Garnier z Avocado i Masłem Karite, maska NaturaVital aloesowa. Co jakiś czas dodaję do odżywki 2% spirytusowy roztwór fioletu gencjanowego, w celu zgaszenia rudości, która nieraz mi wychodzi aż za mocno przy odrostach po parunastu myciach od hennowania :)))
Odżywka b/s: Joanna Naturia z lnem i rumiankiem. 
Stylizacja: żel StylingGel Rossmann.
Olejowanie: Sesa

Włosy hennuję. Atualnie samą henną, czasem z amlą, która ma za zadanie uciszyć rudość, wcześniej henną+indygo.  Dlatego na zdjęciach możecie zauważyć przenikające się odcienie :) (Doszłam do wniosku, że za ciemny kolor nie za bardzo jest dla mnie). 
Myję je ok. 2 razy w tygodniu :) Więcej razy nie mam potrzeby. :)




















6 komentarzy :

  1. sliczne, bardzo ladnie zdefiniowane loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne wloski! Widac jak pieknie sa nawilzone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne kręciołki. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne loki no i jak błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Patrzeć na Twoje włosy są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)