,

czwartek, 2 lipca 2015

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 33.

Cześć!


Pora na kolejny post z aktualizacją długości moich włosów :)


W tym miesiącu używałam tylko jeden przyspieszacz, a dokładniej olejek Sesa. Stosowałam go średnio 1-2 razy w tygodniu. 
W całym miesiącu wyszło około 10 razy - zawsze na noc. 





Aktualizacja długości: 
2.07.2015:


Górna warstwa: 51,5 cm -> 53. (+ 1,5 cm)
Dolna warstwa: 50,5 cm -> 51 cm. (+0,5 cm)


Góra jak zwykle ładnie urosła, niestety nie wiem co się dzieje z dolną warstwą. Na pewno się ona nie kruszy i nie łamie. Nie wiem czym jest spowodowany ten zastój :( a może to już max jej możliwości? :(

No cóż. Przez najbliższy miesiąc nadal będę stosować Sesę. Może jeszcze miała za mało czasu, by się wykazać? :)



A jak Wasze włoski się trzymają?

Pozdrawiam Was ciepło :)



5 komentarzy :

  1. Ładny przyrost. Mierzysz je pokręcone czy prostujesz i mierzysz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozczesuję i rozciągam przy miarce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie mierzę przyrostu bo moje włosy różnie się układają. Mam nadzieje że coś rosną w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,5cm na miesiac to super osiagniecie! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)