,

wtorek, 21 lipca 2015

Garnier Fructis, Gęste i Zachwycające. Odżywka wzmacniająca do włosów

Witam Was :)


Dziś recenzja jednej z odżywek Garniera :)

Co mówi producent:

Garnier Fructis Gęste i Zachwycające to pogrubiona struktura - włosy grubsze w dotyku. Wyraźnie gęstsze, bujne i silne włosy, a jednocześnie aksamitnie miękkie i sprężyste - to wszystko dzięki odzywce Garnier Gęste i Zachwycające. Innowacyjna molekuła wnika do włókna włosa pogrubiając jego strukturę i tworząc długotrwały efekt gęstości włosów, który kumuluje się po każdej aplikacji. Kremowa formuła odżywki Garnier sprawia, że włosy stają się wyraźnie piękniejsze, miękkie w dotyku, sprężyste i łatwe do ułożenia. Pogrubienie struktury włosa, widocznie bujne i silniejsze włosy. Z każdą kolejną aplikacją dodana struktura pozostaje we włóknie włosa, włosy wyglądają jakby było ich więcej.





Skład:


Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Parfum, Aminopropyl Triethoxysilane, Starch Acetate, Niacinamide, Lacid Acid, Saccharum Officinarum Extract, Sugar Cane Extract, Hydroxyethylcellulose, Chlorhexidine digluconate, Camelia Sinensis Leaf Extract, Benzyl Alcohol, Linalool, Punica Granatum Fruit Extract, Isopropyl Alcohol, 2-oleamido-1,3-octadecaneidol, Pyrus Malus Extract, Pyridoxine HCI, Cetyl Esters, Citric Acid, Citrus Medica Limonum Peel Ectract, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal



Pojemność: 200 ml.
Dostępność: m.in. drogerie Rossmann
Cena: ok. 8 zł
Moja opinia: Jest to jedna z moich ulubionych odzywek do włosów. Bardzo fajnie je nawilża i dociąża, ale jednocześnie włosy nie są przez nią przeciążone. Dodatkowo są miękkie i pięknie się układają. Ma kremową formułę i jest wydajna. Posiada przepiękny zapach, taki owocowy; który dłuższy czas utrzymuje się na włosach. 
Mam nadzieję, że nigdy jej nie wycofają! :)))

Znacie tę odżywkę? Jeśli nie, to polecam Wam ją wypróbować :) 


5 komentarzy :

  1. Znam i uwielbiam za zapach i dzialanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mam taki zapas produktów do włosów, że na nową odżywkę będę mogła się skusić w kolejnym życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej nigdy ale kiedyś trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy tej odżywki ale od jakiegoś czasu kusi mnie ta pomarańczowa goodbye damage :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)