,

niedziela, 12 lipca 2015

Akcja denko! :) Lipiec 2015.


Cześć!


Dawno nie pisałam, co udało mi się opróżnić z moich kosmetycznych zapasów, bo...nic nie ubywało. W tym miesiącu uzbierało się parę pustych opakowań, więc zapraszam do lektury :)






1. Garnier Fructis Odżywka wzmacniająca. Gęste i zachwycające - od dłuższego czasu jestem jej baaardzo wierna. Idealnie sprawdza się na moich włosach. Są po niej pięknie nawilżone i wzmocnione. W zapasie czekają jeszcze dwa pakowania.
Niebawem możecie spodziewać się pełnej recenzji :)

2. Garnier. Regenerujące mleczko do ciała z syropem z klonu. Uwielbiam ten balsam! Jest mega wydajny, bardzo szybko się wchłania i co najważniejsze - nawilża! Na pewno je jeszcze kupię przy najbliższej okazji, Link do recenzji: Klik

3. Farmona. Odżywka do włosów lniana. Bardzo fajna. Lekka, bez silikonów i innych zbędnych wypełniaczy, które omijam. Recenzja niebawem :)


4. Facelle Intim. Płyn do higieny intymnej z aloesem. Bardzo fajne myjadło do włosów. Delikatnie oczyszcza włosy i ich nie przesusza. 3 opakowania do wykorzystania czekają w kolejce :) Link do recenzji: Link

5. Herbal Care, Szampon łopianowy. Mam jeszcze w posiadaniu wersję pokrzywową oraz ze skrzypem polnym. I powiem Wam szczerze, że kompletnie nie odczuwam różnicy. Właśnie te szampon stosuję naprzemiennie z w/w Facelle. Link do recenzji:  Klik


6. Kolastyna. Brązujący balsam do ciała. Dawno, dawno temu na niego narzekałam, ale gdy skończył mi się balsam z Garniera, przełamałam się i zaczęłam Go używać. No i powiem Wam, że nie jest taki zły! Tym razem nie zauważyłam po nim żadnych plam. Może dlatego, ze mam opaloną skórę i inaczej to już wygląda.Może się jeszcze w lato na niego skuszę  :) Link do recenzji: Klik

7. Rossmann Styling Gel. Jestem mu niezmiennie wierna od wieeelu miesięcy. Bardzo ładnie definiuje mi loki. No i jest bardzo tani - na promocji ok. 3 zł. Recenzja również niebawem :)


Znacie te kosmetyki? 

Miłej niedzieli!

1 komentarz :

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)