,

sobota, 27 czerwca 2015

BIC. Soleil Bella. Golarka dla kobiet.

Witam Was :)

Dziś przedstawię Wam maszynki, które używam już dłuższy czas i przyszła najwyższa pora na ich ocenę.
Zapraszam do lektury :)




Co mówi producent:

Bella harmonijnie łączy najwyższą precyzję męskiej maszynki do golenia z pięknem kobiecej linii, otulonej aromatem mleka kokosowego. Ruchoma głowica z czterema ruchomymi ostrzami i dodatkowym paskiem nawilżającym bezpiecznie i delikatnie ogoli nawet najdelikatniejsze obszary kobiecego ciała. 






Pojemność: 3 sztuki

Dostępność: m.in. drogerie Rossmann
Cena: ok. 15 zł.
Moja opinia: Na te maszynki skusiłam się dość dawno temu. całkowicie przypadkowo. Akurat były na promocji, więc pomyślałam - a wypróbuję. I szczerze mówiąc jestem nimi baaardzo zachwycona.  Każda maszynka jest wyposażona w 4 ostrza oraz pasek nawilżający. 
Uwielbiam tą maszynkę 0 - przy jej użyciu nie ma mowy o jakimkolwiek ciągnięciu czy wyrywaniu włosków. Sunie tak delikatnie po ciele, że kompletnie nie czuję żadnego dyskomfortu. No i przy tym żadnych krostek :)))
Parę razy udało mi się nią zaciąć, ale to w pierwsze dni użytkowania,  zaraz po wyjęciu nowej sztuki z opakowania.
Nieraz zdarza jej się pominąć jakieś włoski, ale jej to wybaczam :)


Znacie te maszynki? Jeśli nie, to je Wam polecam. Są warte wypróbowania :)



2 komentarze :

  1. Znam jej różową siostrę i u mnie sprawdziła się krytycznie, więc wątpię że sięgnę po tą. Dobrze, że u Ciebie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam różową, u mnie również się nie sprawdziła:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)