,

niedziela, 7 czerwca 2015

Avon, Super Extend Extreme Mascara. Ekstremalnie wydłużający tusz do rzęs.

Witam Was!

U Was też już lato w pełni? :)

Dziś Wam przedstawię tusz do rzęs, z którego jestem bardzo zadowolona. A czym mnie tak urzekł? :)
Zapraszam do recenzji :)

Co mówi producent:

Tusz dający spektakularny efekt wydłużenia rzęs. Posiada szczoteczkę z dwoma warstwami elastycznych włosków, mających za zadanie rozdzielić rzęsy i najnowszą formułę z magnetycznymi mikro włoskami, które dają efekt profesjonalnego przedłużenia rzęs. 



Pojemność: 7 ml.
Dostępność: Avon
Cena: ok. 20 zł.
Moja opinia: Zanim zaczęłam pisać tą recenzję, z ciekawości zerknęłam w internecie na opinie innych osób na temat tego produktu. No i się mocno zdziwiłam słabymi opiniami na jego temat :)
No ale już piszę co ja myślę o tym produkcie :) Tusz na początku jest dość rzadki ale z czasem odrobinkę gęstnieje. Bardzo fajnie rozdziela rzęsy i je wydłuża. Nie zauważyłam jakiegokolwiek obsypywania się z jego strony. Wytrzymuje na moich rzęsach cały dzień - od rana do wieczora :) Sklejania również nie zauważyła, ale może też dlatego, że zawsze nakładam jedną warstwę.

Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona.




Znacie ten tusz? :)

Życzę Wam słonecznej niedzieli 

2 komentarze :

  1. Tego nie miałam.. średnio przepadam za tuszami z tej firmy, jednak czasami zdarza mi się wypróbować jakiś.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy go nie mialam, bo wydaje mi się, że poskleja mi rzęsy, z avonu najbardziej lubie supershock

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)