,

poniedziałek, 4 maja 2015

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 31.

Witam Was!

Dziś pora na kolejną aktualizację długości moich włosów :)



W tym miesiącu, podobnie jak w poprzednim stosowałam tylko serum przeciwłupieżowe z papryczką chilli i pieprzem. Niestety, też nie za bardzo regularnie, więc i efekty nie zachwycają :)
Dodatkowo 2 tygodnie temu podcięłam końcówki na dolnej warstwie. Poszło ok. 2 cm :)






Aktualizacja długości:
4.05.2015:


Górna warstwa:  48,5 -> 49,5 cm. (+ 1 cm)
Dolna warstwa: 50 -> 50,5 cm. (+ 0,5 cm) 


Na ten miesiąc planuję dalej stosować w/w serum i dodatkowo również Serum Łopianowe przeciw wypadaniu włosów z aktywatorem wzrostu marki Elfa Pharm klik.

Miłego dnia! :) 

2 komentarze :

  1. Ładnie :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy rosną w ekspresowym tempie, a nie stosuję nic :D miesiąc temu farbowałam włosy, a mój odrost już ma ponad 2 cm ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)