,

sobota, 23 maja 2015

Nowości kosmetyczne, czyli co będę testować w najbliższym czasie.


Cześć!

Dziś się Wam pochwalę, co ostatnio wpadło mi w łapki :)






Olejek Dabur Amla i Sesa marzyły mi się już dawno, dawno. Aż w końcu się skusiłam :)
Za pierwszy zapłaciłam 7,50 zł, a za drugi 16,50 zł. Dziś pierwsze testowanie. Zacznę od Amli. 
Tyle się naczytałam o tych olejkach, że pokładam w nich wielkie nadzieje. A mianowicie liczę, na przyspieszenie przyrostu i wysyp babyhairków :) 




Kolejny nabytek to Ałun. Mam zamiar stosować go na podrażnienia po depilacji oraz drobne ranki. 
Ma on działanie antyseptyczne, więc bardzo dobrze powinien sobie radzić z podrażnieniami.

Znacie te produkty? :)

Życzę Wam miłego weekendu! 


14 komentarzy :

  1. mnie również od dawna kusi olejek Sesa ale muszę zużyć to co mam nim coś nowego kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sesę, radzi sobie świetnie z moimi kapryśnymi włosami;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Antystatyczne czy antyseptyczne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfu! Oczywiście, że antyseptycznie :) Już poprawiam! Dzięki! :)

      Usuń
  4. znamy, w blogosferze na każdym kroku ktoś o tym pisze, a ałun jest znany w kosmetyce od stuleci, heeh

    OdpowiedzUsuń
  5. Też marzą mi się te olejki, ale najpierw muszę poczekać, aż Khadi się skończy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam Sesę i niestety nie byłam z niej zadowolona. Najgorszy w tym produkcie jest zapach (a przynajmniej był jakiś czas temu).

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tych produktów, ale opis brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o kosmetykach lecz nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sesę też mam zamiar przetestować, ale póki co mam sporo olejków w kolejce do wypróbowania :)
    Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele dobrego słyszałam o Amli. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm :)) chyba zapoznam się z olejkiem Sesa. Kończy mi się truskawkowy, a szukam czegoś fajnego i nowego :D

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)