,

piątek, 29 maja 2015

Kolastyna, Odżywczy balsam do ciała.

Cześć! 

Dziś Wam przedstawię balsam od Kolastyny :)

Co mówi producent:

Zapewnia skórze uczucie długotrwałego nawilżenia i skutecznej pielęgnacji.
Technologicznie zaawansowana formuła chroni skórę, dodaje energii oraz pobudza jej aktywność każdego dnia. Collasten Complex, unikalna kompozycja kolagenu, elastyny i glikogenu usprawnia dotlenienie komórek i ich metabolizm. Zawarty w formule Xpertmoist zapewnia efekt długotrwałego nawilżenia. Naturalne masło awokado, będące bogatym źródłem witaminy E, odżywia skórę i zapobiega jej odwodnieniu. Produkt testowany dermatologicznie. Nie zawiera parabenów.




Skład:

Aqua, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate, Petrolatum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Ceteareth-20, Persea Gratissima Butter, Soluble Collagen, Glycogen, Hydrolyzed Elastin, tocopheryl Acetate, Ceteareth-12, Cetyl Palmitate, PEG-12 Dimethicone, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Proline, Alanine, Serine, Polyacrylate-13, Polyisobutene, Parfum, Carbomer, Tetrasodium EDTA, Ethylhexylglicerin, Phenoxyethanol, Sorbic Acid, Methylisothiazolinone, Buthylphenyl Methylpropional, Xanthan Gum, Citral, Caprylyl Glycol, Citronellol, Polysorbate 20, Limonene, Sodium Succinate, Hexyl Cinnamal, Sodium Hydroxide, Sodium Phosphate, Linalool, Sorbitan Isostearate.

Pojemność: 250 ml.

Dostępność: Drogerie Rossmann

Cena: ok. 12 zł

Moja opinia: Mini opakowanie otrzymałam przy zakupie balsamu brązującego. Balsam ten jest bardzo przyjemny w użyciu. Ma bardzo przyjemny zapach, który dość długo utrzymuje się na skórze.

Moja skóra nie jest zbyt sucha i ją bardzo ładnie nawilżał. Nie mam pojęcia jak sprawdziłby się w ekstremalnych warunkach. Po nałożeniu, dość szybko się wchłania, ale pozostawia delikatną warstewkę, a wiem, że nie każdy lubi taki efekt. Ja lubię :)

Balsam jest bardzo wydajny, potrzeba go niewiele, by posmarować nim całe nogi :) 







Znacie ten kosmetyk? :)

3 komentarze :

  1. Nie miałam, ale skoro taki dobry to chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam. Ale uświadomiłaś mi że chyba nie mam żadnego kosmetyku Kolastyna. Muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)