,

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 30.

Hej :)


Dziś czas na aktualizację włosową :)

W tym miesiącu się spięłam i w miarę regularnie stosowałam serum przeciwłupieżowe z papryczką chilli i pieprzem klik. Poza tym nic więcej nie stosowałam ale z efektów jestem zadowolona :)


Aktualizacja długości:
6.04.2015:


Górna warstwa: 47 -> 48,5. (+ 1,5 cm)
Dolna warstwa: 50 -> 51,5 cm (+ 1,5 cm) 


Z przyrostu jestem baaardzo zadowolona :) Dodatkowo za jakieś 1,5-2 cm. planuję przyciąć końcówki o ok. 2 cm. 

Na ten miesiąc nie planuję nic nowego - dalej pozostanę wierna tylko ampułkom, które u mnie sprawują się rewelacyjnie.


Korzystając z okazji, chcę Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia Wielkanocne, by były spędzone w gronie najbliższych, którzy otaczają Was miłością i ciepłem.


2 komentarze :

  1. Życzę dalszej wytrwałości i efektów!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/mangos-skirt-black-and-sh-backpack.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)