,

wtorek, 21 kwietnia 2015

Nowości, nowości! Czyli co będę testowała w najbliższym czasie.

Cześć!

Ostatnio pokazywałam Wam aktualną gazetkę promocyjną drogerii Natura klik , a dziś Wam pokażę na co sama się skusiłam  :)


Maskę NaturVital miałam już okazję stosować i chętnie do niej wracam. Recenzja
Żel Artiste również używałam, ale baaardzo dawno temu. Ostatnią jego sztukę upolowałam za zawrotną cenę 0,99 zł! No grzech było nie wziąć :) 

Całkowite nowości, to zmywacz do paznokci marki Essence, odżywka Garnier Fructis Gęste i Zachwycające oraz serum Łopianowe firmy Elfa Pharm.


Pozdrawiam! :)

10 komentarzy :

  1. Też skusiłam się na maskę aloesową w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat tych produktów nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie mam kiedy się wybrać po ta maskę, a Twoja recenzja bardzo mnie zachęciła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego serum łopianowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa recenzji ;) miłego testowania!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, chętnie poczytamy więcej o produktach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam tej maski natur vital, nie ma w moim mieście natury i ciężko mi ją dostać, a tyle dobrego o niej slyszałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tych produktów, ale ta maska aloesowa wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)