,

czwartek, 2 kwietnia 2015

BingoSpa. Cynkowa maska do twarzy z aloesem, lnem i rumiankiem.

Cześć!


Dziś przedstawię Wam jedną z masek marki BingoSpa :)





Co mówi producent:

Maska zawiera:
15% cynku ( w postaci tlenku cynku)
2,5% ekstraktów z aloesu, lnu i rumianku.
Tlenek cynku wspomaga terapię trądziku, wyprysków i łojotoku. Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych
Sposób użycia: maskę nakładać cienkimi warstwami, delikatnie wklepując. Pozostawić na skórze przez 10-15 minut, następnie umyć twarz ciepłą wodą.
Cienką warstwę maski można nakładać na twarz i dekolt w celu ochrony skóry przed nadmiernym nasłonecznieniem.



Skład:

Aqua - woda 
Zinc Oxide - tlenek cynku 
Cetearyl Alcohol -emolient, regulator lepkości
(and) Ceteareth-20 - emulgator 
Cetyl Alcohol - emolient 
Propylene Glycol - konserwant 
Aloe Extract - ekstrakt z aloesu
Linum Usitatissimum Seed Extract - ekstrakt z lnu
Matricaria Extract - ekstrakt z rumianku 
Citric Acid - kwas cytrynowy
DMDM-Hydantoin - konserwant
Methyl Paraben - konserwant 
Ethyl Paraben - konserwant




Pojemność: 150 g.
Dostepność: sklep BingoSpa klik
Cena: 12 zł.
Moja opinia: Maskę tę stosuję ok. 1-2 razy w tygodniu. Skusiłam się na ten produkt, bo pamiętam, że samą pastę cynkową od dawien dawna stosuję na miejscowe wypryski. No i nie zawiodłam się na tym produkcie :)
Cera po jej użyciu jest delikatna i nawilżona, ale jednocześnie utrzymuje mat. Ładnie wysusza krostki oraz zapobiega kolejnym. 
Konsystencja jest wręcz puszysta, przez co jest bardzo wydajna. Nie ma z nią żadnego problemu ze zmyciem, ponieważ nie zastyga. 
Co zauważyłam, to po jej aplikacji czuję pieczenie, ale po zmyciu nie mam żadnych podrażnień ani zaczerwienienia. Widocznie tak musi być :)

Polecam Wam tę maskę, jest to jeden z lepszych produktów marki BingoSpa! :)

Jak u Was przygotowania do Świąt? :)


5 komentarzy :

  1. Słyszałam o niej wiele dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami też mam po aplikacji jakiejś maski pieczenie, ale przechodzi. Ale z Bingo Spa nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię kosmetyki BingoSpa, nic się u mnie nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba skuszę się na maskę ;)
    Przygotowania w trakcie sprzątanie, pieczenie i inne rzeczy będą się ciągły do późnej soboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie nie mogę się przekonać do gotowych masek na twarz i stosuję jedynie domowe. ;]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)