,

środa, 4 marca 2015

Zapuszczam włosy. Aktualizacja! Cz. 29

Hej :)


Dziś przedstawię Wam aktualizację długości moich włosów. 
W końcu dobiłam do wymarzonej długości! Tak długo jej oczekiwałam, że póki co, przy obcinaniu końcówek nie ma mowy o zejście poniżej tej liczby :)



W tym miesiącu prawie, że nic nie stosowałam na przyspieszenie włosów.  Serum przeciwłupieżowe z papryką i pieprzem wtarłam dosłownie parę razy.


Aktualizacja długości:
4.03.2015:


Górna warstwa: 46 -> 47 cm. (+ 1 cm)
Dolna warstwa: 49,5 -> 50 cm( + 0,5 cm) 


Różnicę widać gołym okiem. Z w/w wspomagaczem przyrost wynosił ok. 1,5 cm. W tym miesiącu niestety wyszło nieciekawie. Ale to nic! Ten wynik zmotywował mnie do intensywnego wcierania ampułek :)

Życzcie mi powodzenia  :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)