,

piątek, 13 marca 2015

Zakończenie akcji denko :)

Cześć!

Dziś Wam przedstawię stan moich kosmetyków pielęgnacyjnych. Przez parę miesięcy starałam się nie kupować zbędnych rzeczy, by zdenkować te, które miałam w zapasie. 

No to zaczynamy! :)


Kosmetyki do mycia włosów:






Odżywki do włosów:




Żele do włosów:



Balsamy do ciała:



Olejki:



Peelingi: 



Z akcji denko jestem zadowolona. Myślę, że teraźniejszy stan jest idealny :) I nawet, gdy przybędzie dosłownie parę kosmetyków, to nie będę już tak zawalona. :)

Także, ogłaszam koniec denka! :D


U Was też już czuć wiosnę? :)

5 komentarzy :

  1. Naprawdę świetne kosmetyki :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję zasadę, że jak coś otworzę, to muszę skończyć, więc otwieram rozważnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow, ile szamponów zużyłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  4. no jak pięknie :D tyle może być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo duże denko, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)