,

piątek, 6 marca 2015

Przesyłka od Amilie :)

Cześć!


Niedawno Wam pisałam o wielkiej promocji kosmetyków mineralnych Amilie z okazji ich 2. urodzin. Wielkiej, bo aż 20% zniżki :)

Ja skusiłam się na zakupy i dziś Wam pokażę co do mnie trafiło :)




Skusiłam się na 3 podkłady, jeden na teraz, dwa na czas, gdy złapię opaleniznę. Wybrałam formułę Coverage. 



Dodatkowo, firma uraczyła mnie trzema próbkami:



Pierwsze testy już na dniach :D Myślę, że za miesiąc możecie spodziewać się recenzji :)

Znacie kosmetyki mineralne Amilie? :)

5 komentarzy :

  1. Ciekawe jak się będą sprawować:)
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze a ja o tym nie wiedziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! ;) Jestem ciekawa, jak będą się sprawować u Ciebie te kosmetyki ;) Czekam na recenzję :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Amilie chyba się polubię, na razie mam tylko próbki ich podkładów i szukam idealnego odcienia. Ale bardzo fajnie się je nosi :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)