,

niedziela, 29 marca 2015

Paznokciowa niedziela. Cz. 14. Lemax. Neonowy róż.

Hej :)

Dziś Wam pokażę jeden z neonowych kolorów firmy Lemax. Niestety, bez numerka, bo nie posiada :)
Za 5 kolorów zapłaciłam ok. 12 zł w drogerii internetowej. 




Lakier ma rzadką konsystencję, czyli taką, jaka lubię. Pędzelek jest standardowej wielkości. Do pełnego krycia potrzebujemy dwie warstwy. W lakierze zatopione są czarne kropeczki, sprawiające wrażenie marmuru. Bardzo podoba mi się ten efekt :)
Co do trwałości, to po 2 dniach zaczęły mi się ścierać końcówki, w kolejnych już troszkę dalej szły zadrapania. 
Jak widać na poniższych zdjęciach, lakier ten nie posiada mocnego blasku. 

Zdjęcia robiłam świeżo po pomalowaniu, dlatego wybaczcie pomalowane skórki :)







Jak Wam się podoba taki efekt? :)

5 komentarzy :

  1. Piękny róż
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że w ogóle mi się nie podoba :P Kolor jest taki jakiś dziwny - w opakowaniu wygląda inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny energetyczny kolor n wiosnę ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię neonowe kolory na paznokciach, podobają mi się te czarne drobinki zatopione w lakierze. Ostatnio polubiłam lakiery piaskowe, które na paznokciach wytrzymują do tygodnia. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)