,

niedziela, 22 marca 2015

Paznokciowa niedziela. Cz. 13. Golden Rose Wow! Nail Color. Nr 34

Hej!


Dziś Wam przestawię lakier, który jest dla mnie numerem 1!
Mowa tu o Golden Rose :) 





Lakier ten ma pojemność 6 ml. Kupiłam go w małej, osiedlowej drogerii za ok. 4 zł. 
Produkt ten ma rewelacyjne krycie. Już jedna warstwa bardzo ładnie pokrywa płytkę paznokcia. Konsystencja jak dla mnie w sam raz, nie jest za gęsta ani za rzadka. 
A czym zdobył moje serce? Tym, że po 5 dniach był nadal na paznokciach! Tylko końcówki były przetarte. Reszta - w stanie nienaruszonym.
Nie miałam żadnego problemu z jego zmyciem.

A poniżej efekty na świeżo pomalowanych paznokciach (dwie warstwy) :)








Na pewno przy najbliższej okazji skuszę się na inne kolorki :) 

Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze :

  1. Ładny kolor, ja mam cztery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie czekam na przesyłkę - zamówiłam kilka dni temu lakiery z tej serii WOW :P numery 21, 29, 37,84 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo odważny różowy kolor, nie wiem, czy ja bym się na niego u siebie zdecydowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie mój kolor. Nie przepadam za różem, a szczególnie takim wyrazistym ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)