,

niedziela, 15 marca 2015

Paznokciowa niedziela. Cz. 12. Cztery Pory Roku. Przyspieszacz Wysychania Lakieru.


Cześć!

Dziś w cyklu Paznokciowa niedziela wyjątkowo nie przedstawię żadnego lakieru, a...wysuszacz do paznokci  z firmy Cztery Pory Roku:)


Co mówi producent:
Preparat o szybkoschnącej formule, która pozwala maksymalnie skrócić czas suszenia świeżo pomalowanych paznokci. Zawiera olej ze słodkich migdałów, który ma działanie wzmacniające i uelastyczniające. Już w 60 sekund po zastosowaniu preparatu paznokcie są suche przy dotyku, a już w 2 minuty są całkowicie suche i pięknie błyszczą.
Sposób użycia: nałożyć kroplę preparatu na pomalowany paznokieć i poczekać aż do całkowitego wyschnięcia lakieru. Po użyciu szczelnie zamknąć.

Skład:
Cyclopentasiloxane - silikon
Disiloxane - silikon
Acetyl Tributyl Citrate - emulgator, zmiękczacz
Purnus Amygdalus Dulcis Oil - olejek ze słodkich migdałów
Cl 60725 - barwnik


Pojemność: 15 ml.
Dostępność: drogerie Rossmann
Cena: ok. 10 zł.
Moja opinia: Preparat ten kupiłam całkiem przypadkiem. Poszukiwałam na szybko jakiegoś wysuszacza i trafiłam na ten. Akurat był na przecenie, ale ile za niego dałam, to dokładnie nie pamiętam. Coś koło 8 zł. Olejek (bo taką ma konsystencję) zapakowany jest w szklaną buteleczkę Zamknięcie przypomina to, jakie mamy przy lakierach, tyle, że zamiast pędzelka jest pipeta. Wystarczy lekko nacisnąć górę zamknięcia, by wydobyła się z niego kropla.  Olejek bardzo ładnie rozlewa się po całej powierzchni paznokcia. 
Aplikuję go po około dwóch minutach od pomalowania paznokci. Bardzo ładnie przyspiesza wysychanie. Po około 5-10 minutach mogę robić już prawie wszystko i nie jestem przywiązana do krzesła :)
Nie zauważyłam, by miał jakiś negatywny wpływ na lakier :)

Używacie takich gadżetów? :)




5 komentarzy :

  1. Wow, przydałby mi się ten produkt :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem od dawna przywiązana do wysychacza z Avonu, da mnie rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt, choć dla mnie zbyteczny

    OdpowiedzUsuń
  5. wysuszacz to genialny "wynalazek", ja jednak wolę te, które służą jednocześnie jako top utrwalający i wysuszacz-10 minut i jestem wolna :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)