,

niedziela, 1 marca 2015

Paznokciowa niedziela. Cz. 11. My Secret. Nail Polish. 215 Coral.

Cześć!

Dziś pokażę Wam lakier  z firmy My Secret, który kupiłam w drogerii Natura. 





Lakier ma pojemność 10 ml. Pędzelek jest dość mały, ale tego można było się spodziewać po wielkości buteleczki. 
Mi niestety nie przypadł do gustu. Konsystencja jest dość gęsta, musiałam bardzo szybko malować paznokcie, bo tak bardzo szybko zasychał w trakcie nakładania. 

W nienagannym stanie utrzymał się dwa dni. Później zaczęły się delikatne odpryski. 
Mimo wszystko, w kolorze jestem zakochana :)






Lubicie takie kolory? Możecie mi polecić podobne z innych firm? :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)