,

czwartek, 26 marca 2015

Paczka ze sklepu eZebra!

Hej :)

Dziś Wam przedstawię nowości, które zagościły w moich zbiorach kosmetycznych :)




1. Farmona. Herbal Care. Odżywka do włosów. Lniana. Bez spłukiwania. Kiedyś ją już miałam i byłam baardzo zadowolona. Fajna alternatywa dla Naturii Joanny :) 2 x 6,74 zł.

2. Gschwentner Haarkosmetik, RefectoCil, Farba do brwi i rzęs - wybrałam kolor grafitowy. Ostatnio miałam czarny. Tym razem wzięłam inną dla odmiany :) 14,53 zł. Recenzja

3 Maybelline, Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner - eyeliner w żelu. Naczytałam się o nim naprawdę wiele opinii, w ty ogromną ilość skrajnych :) Niebawem recenzja :) 19,34 zł.

4. Manhattan lakier Lotus Effect 20 Purple Poetry - lakier ten wpadł całkiem przypadkiem do koszyka 3,58 zł


Znacie któryś z tych kosmetyków? :)

3 komentarze :

  1. Mam odżywkę lnianą , dodaję ja do kosmetyki do układania włosów i sa fajniejsze , ładniej skręcone i chyba gładsze , przeczytałam o niej u Mysi dzięki temu ja kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny lakier i ciekawy eyeliner, podoba jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca jest lniana odzywka ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)