,

wtorek, 10 lutego 2015

Facelle Intim. Płyn do higieny intymnej z aloesem.

Witam Was!

Na dziś przygotowałam dla Was recenzję płynu do higieny intymnej Facelle, który stosuję do...mycia włosów :)

Co obiecuje producent:

Wyjątkowo delikatny płyn do higieny intymnej. Nie zawiera mydła. Opracowany specjalnie do codziennego mycia i pielęgnacji strefy intymnej, optymalnie dostosowany do jej pH. Płyn nadaje się również do delikatnego mycia całego ciała.


Skład:
Aqua - woda, rozpuszczalnik
Lauryl Glucoside - delikatna substancja myjąca
Cocamidopropyl Betaine - delikatna substancja myjąca
Lactic Acid - kwas mlekowy, działa nawilżająco
Glycerin - gliceryna, substancja nawilżająca
Sodium Chloride - chlorek sodu, wpływa na konsystencje produktu
C12-13 Alkyl Lactate - emulgator, emolient
Sorbitol - substancja nawilżająca
Coco-Glucoside - delikatna substancja myjąca
Glyceryl Oleate - emulgator
Urea -  mocznik, działa nawilżająco
Allantoin - alantoina, działa nawilżająco
Serine - substancja nawilżająca
Aloe Barbadensis Leaf Extract - ekstrakt z aloesu, substancja nawilżająca
Sodium Lactate - sól sodowa kwasu mlekowego, substancja nawilżająca 
Parfum - zapach
Sodium Benzoate - konserwant

Pojemność: 300 ml.
Dostępność: Drogerie Rossmann
Cena: ok. 5 zł.
Moja opinia: Produkt ten bardzo dobrze się pieni, a przy tym dobrze oczyszcza włosy. Nie zauważyłam kompletnie żadnego negatywnego działania. Włosy są po nim mięciutkie i puszyste. 
Ma delikatny zapach. Konsystencja jest średnio gęsta. 

Spełnia podstawową funkcję, którą po tym  produkcie oczekiwałam - dobrze i jednocześnie delikatnie oczyszcza włosy. 

Znacie ten płyn? :)

Miłego dnia!



7 komentarzy :

  1. Stosuję do higieny intymnej i jednocześnie czasami myję włosy, fajnie się sprawdza, po jego użyciu są dłużej świeże. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam takiego z Ziaji :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do ELITE99 w TYM poście? ozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz wielki temu pamiętam miałam jakiś płyn z facelle ale bez szału

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię z tej serii 50 plus:D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię produkty Facelle ;) są wielozadaniowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak troszkę wstrzymuję się przed tym produktem. Czytałam wiele niepochlebnych opinii przy stosowaniu go do włosów. Poza tym sprawdziły się u mnie inne delikatne myjadła, więc z racji bycia tchórzem, nie chcę ryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)