,

niedziela, 8 lutego 2015

Paznokciowa niedziela. Cz. 9. Sensique French Manicure nr. 130

Cześć!

Dziś Wam przedstawię nudziaka z firmy Sensique, który zakupiłam w drogerii Natura.




Lakier kosztował około 9 zł. W buteleczce znajduje się 8 ml. lakieru. Użyłam dwie warstwy, ale niestety można było zauważyć smugi. I niestety, na drugi dzień zaczął odpryskiwać :(
Pędzelek ma dosyć wąski, więc nie spodoba się osobom z szerokimi paznokciami. Dość szybko wysycha.
Nie jest u mnie skreślony, dam mu jeszcze parę szans, bo ma przepiękny kolor.









 Lubicie takie odcienie lakierów?


Pozdrawiam Was serdecznie!


3 komentarze :

  1. Fajny, naturalny efekt. Wolę jednak frencza z Bell:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny odcień, ale skłonność do smug go u mnie trochę dyskwalifikuje :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)