,

niedziela, 22 lutego 2015

Paznokciowa niedziela. Cz. 10. Coral Prosilk. Nr 47

Cześć!

Dziś Wam przedstawię lakier, który mimo upływu wieeelu lat, nadal sprawuje się idealnie :)

Przed Wami lakier z firmy Coral Prosilk. Kolor, jak widać poniżej, to krwista czerwień. 


Mimo, że tę buteleczkę mam już przynajmniej 5 (!) lat, lakier ma idealną konsystencję, czyli dość rzadką a przy tym idealnie kryje. 

U mnie na paznokciach jest to jedna warstwa.

Trzymał się perfekcyjnie przez 3 dni, później zaczęły przecierać się końcówki.





Lubicie czerwone lakiery? :)

4 komentarze :

  1. czerwone lakiery bardzo lubię, ale ten mnie nie zachwyca ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwień na paznokciach... też mam sporo lakierów, które mają po tyle lat i o dziwo niektóre są całkiem przyjemne w stosowaniu;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)