,

czwartek, 26 lutego 2015

Oceania. Aromatic. Żel pod prysznic. Mleko i miód.

Cześć!

Dziś Wam przedstawię ,,biedronkowy" żel pod prysznic. 

Od producenta:

Łagodny żel pod prysznic Oceania Mleko i Miód jest wyjątkowo przyjemnym produktem do mycia, który dzięki zawartości protein mleka dba o prawidłowe nawilżenie  gładkość skóry. Unikalna kompozycja zapachowa sprawia, iż każda kąpiel jest chwilą prawdziwego relaksu. Polecany szczególnie osobo, oczekującym od kosmetyku komfortu w użyciu oraz dodatkowych walorów pielęgnacyjnych. 
Przebadano dermatologicznie. 




Skład:
Aqua - woda
Sodium Laureth Sulfate - substancja powierzchniowo czynna
Cocamide DEA - substancja powierzchniowo czynna
Cocamidopropyl Betaine - substancja powierzchniowo czynna
Sodium Chloride - modyfikator reologii, wpływa na konsystencje produktu
Glycerin - gliceryna, działa nawilżająco
Coco-Glucoside - substancja powierzchniowo czynna
Glyceryl Oleate - ma działanie nawilżające
Parfum - zapach
Styrene/Acrylates Copolymer - substancja wiążąca
Citric Acid - kwas cytrynowy, reguluje pH produktu
Pentylene Glycol - emolient
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil - emulgator
Trideceth-9 - delikatna substancja powierzchniowo czynna
Nonfat Dry Milk
Allantoin -substancja nawilżająca
Tetrasodium EDTA - zwiększa trwałość kosmetyku
Methylchloroisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - koserwant
Hexyl Cinnamal - substancja zapachowa
CI 19140 - barwnik
CI 16255 - barwnik

Cena: ok. 5 zł.
Pojemność: 500 ml.
Dostępność: sklepy Biedronka
Moja opinia: Zazwyczaj nie przywiązuję większej uwagi do żeli pod prysznic i zwykle nie recenzuję. Jednak o tym musiałam  wspomnieć. Aktualnie używam już chyba trzecią bądź czwarta butelkę pod rząd. A czym mnie tak ujął? Zapachem! Ma prześliczny, naturalny zapach. Nie wyczuwam w nim żadnej chemicznej nuty.
Co do jego podstawowej funkcji- dobrze się pieni, jest baaardzo wydajny. Czy wysusza skórę - ciężko mi powiedzieć, bo po każdej kąpieli stosuję balsam. 

Ja go pokochałam właśnie za zapach. Polecam Wam wypróbować, tym bardziej, że kosztuje śmieszne pieniądze :)

Pozdrawiam!


3 komentarze :

  1. Coś czuj, że go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i lubie choć wole bardziej orzeźwiające zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam zapach z imbirem oraz drugi lawendowy ^^ polecam wypróbować, naprawdę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)