,

niedziela, 25 stycznia 2015

Paznokciowa niedziela. Cz. 8. Wibo Wow Glamour Sand nr 4

Cześć!

Dziś kolejny post z cyklu Paznokciowa niedziela.

Przed Wami piękny lakier od Wibo, w którym jestem totalnie zakochana!



Lakier ma piaskową strukturę, ale delikatniejszą niż seria Granite Sand, o której pisałam tutaj
Do pełnego krycia potrzebujemy dwie warstwy. Niestety, szybciej odpryskuje niż jego w/w kuzyn. Już na 3 dzień ścierają się końcówki. Na szczęście dzięki jego fakturze można robić poprawki i nikt nie zauważy różnicy.
W miarę ładnie się go zmywa, ale wiadomo, troszkę ciężej niż gładkie lakiery.







Znacie ten lakier? :)

7 komentarzy :

  1. piękny :D podobny do mojego piaska z p2:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na karnawał jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się piaski ale ich zmywanie to jest koszmar :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super się prezentuje :) Ja bym jednak stosowała tylko np. na jeden paznokieć lub dwa dla asymetrycznej ozdoby :) We wszystkich pomalowanych nim paznokciach czułabym się zbyt krzykliwie :)
    Ale u Ciebie prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałam ten sam odcień :) WIBO ma świetne piaskowe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)