,

niedziela, 18 stycznia 2015

Paznokciowa niedziela. Cz. 7. Wibo Glamour Nails nr 7

Cześć!

Dziś Wam przedstawię lakier, który idealnie wpasowuje się w klimat karnawału, czyli lakier Wibo, Glamour Nails o odcieniu nr 7.




Do pełnego krycia potrzebowałam dwie warstwy lakieru. Konsystencja jest dość rzadka, ale właśnie takie lubię :) Wysycha w mgnieniu oka. 
Pędzelek standardowy. Lakier utrzymał się spokojnie 3 dni, po tym czasie zaczęły ścierać się końcówki. 
Przy zmywaniu, nie miałam z nim najmniejszego problemu. 

Kupiłam go za ok. 4 zł, był jakiś czas temu na promocji w Rossmannie :)





Lubicie takie kolorki na paznokciach? :)

4 komentarze :

  1. To dobrze, że zmywa się łatwo :) Często z tymi lakierami z drobinkami jest problem :)
    Prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam i uwielbiam, dzięki niemu przekonalam się do niebieskich, granatowych kolorów na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. No zdecydowanie jak najbardziej na karnawał i można szaleć :) ja ostatnio polubiłam eksperymenty z paznokciami, ale takiego koloru chyba nie mam w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś lubiłam ,teraz wolę kremowe kolory bez drobinek :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)