,

niedziela, 4 stycznia 2015

Paznokciowa niedziela. Cz. 5. NTN nr 222

Cześć!

Dziś Wam przedstawiam kolejny lakier marki NTN, który kupiłam w sklepie AllePaznokcie.
Tym razem kolor różowy. Lakier kosztował 2,50 zł., za 10 ml. 




Bardzo fajnie współpracuje mi się z tą buteleczką. Dwie warstwy zapewniają bardzo ładne krycie. Konsystencja nie jest za gęsta, mamy czas na poprawki. Dość szybko wysycha. Na moich paznokciach wytrzymał ok. 3-4 dni. Na początku miałam opory do różu, ale po tym lakierze się do niego przekonałam :)








Lubicie róż na paznokciach? :)

3 komentarze :

  1. Ja nie przepadam za mocno różowymi paznokciami, ale przyznam ten lakier ma dosyć ładny odcień

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet ładny ten róż, ja mam "hybrydy" z NTN i jeszcze tego samego dnia odpryskują mega badziew

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)