,

piątek, 23 stycznia 2015

Kosmetyczny haul zakupowy! Styczeń 2015.

Cześć!

Dziś Wam przedstawię o co powiększyły się moje zapasy kosmetyczne :)


Na stronie e-sklepcolors.es24.pl zakupiłam lakiery do paznokci marki Lemax. Gdy tylko ujrzałam je w internecie, postanowiłam, że muszę je mieć!

Są to przepiękne marmurki - neonki oraz pastele. 






Za te dwa komplety dałam niecałe 24 złote!


Będąc w drogerii Natura, skusiłam się na oto te dwa lakiery. Zachciało mi się jasnych, delikatnych odcieni :)



No i zakupy z Rossmanna oraz osiedlowej drogerii - stare, sprawdzone przeze mnie produkty, które są zawsze w mojej łazience :)




Coś Wam się szczególnie spodobało? :)

Pozdrawiam Was i ściskam mocno!!!

5 komentarzy :

  1. Świetne nowości, lakiery Lemax przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te pastelowe kolorki, ciekawe jak na paznokciach wyglądają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastelowe Lemaxy prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory lakierów

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten Sensiqe do french'a :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)