,

wtorek, 6 stycznia 2015

Farmona, Herbal Care, Szampon Pokrzywowy.

Cześć!

Na dziś przygotowałam dla Was recenzję szamponu Farmony :)
Co mówi producent:

Szampon zawiera - zamiast drażniących detergentów- wyjątkowo łagodne dla włosów i skóry głowy substancje myjące na bazie kokosu, które skutecznie myją, oczyszczają i pielęgnują. Świeże liście pokrzywy zmniejszają aktywność gruczołów łojowych i hamują przetłuszczanie, a opatentowana kompozycja mikronizowanych białek pszenicznych wnika głęboko w cebulki i w strukturę włosów regenerując je od wewnątrz. Chroni przed szkodliwym działaniem promieniowania UVB, odżywia i odbudowuje zniszczoną substancję włosa. Dzięki zawartości bio-Complexu Witalnego włosy są miękkie, sprężyste i pełne energii.
Producent obiecuje spektakularne efekty:
- lekkie, puszyste, świeże włosy
- likwidacja łojotoku i podrażnień skóry głowy
- jedwabista miękkość i delikatność w dotyku
- zwiększona podatność na układanie
Szampon jest naturalny, łagodny dla włosów, przyjazny dla środowiska. Wyprodukowany na bazie krystalicznej, górskiej wody źródlanej, zawiera roślinne składniki z czystych ekologicznie terenów. Nie zawiera SLS, formaldehydu i parabenów.

 



Skład:

Aqua - woda, rozpuszczalnik
Sodium Laureth Sulfate - substancja myjąca, SLES
Cocamidopropyl Betaine - substancja łagodząca działanie SLES, betaina
Sodium Lauroyl Sarcosinate - substancja myjąca
Sodium Chloride - chlorek sodu, powoduje wzrost lepkości
Propylene Glycol - glikol propylenowy, emolient
Urtica Dioica (Nettle) Herb Extract - ekstrakt z pokrzywy
Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride - stabilizator emulsji
Sodium Lactate - nawilżacz
Urea - mocznik, działa nawilżająco
Lactic Acid - kwas mlekowy, reguluje pH produktu
Sodium Benzoate - konserwant
Cetrimonium Chloride - onserwant
Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein - hydrolizat protein pszenicznych
Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Starch - antystatyk
Inulin - kondycjoner
Parfum - zapach
Methylisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - konserwant
2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol - konserwant
Citric Acid - kwas cytrynowy, reguluje pH produktu
Disodium EDTA - konserwant

Pojemność: 300 g.
Dostępność: co jakiś czas w Biedronce, nie spotkałam go w drogerii Rossmann, pewnie również w małych, osiedlowych drogeriach
Cena: ok. 5,50 zł
Moja opinia: Szampon ten zakupiłam w Biedronce. Akurat trafiłam na wyprzedaż - kosztował 1,49 zł. Kupiłam od razu 10(!) sztuk. Co do działania - jestem z niego zadowolona. Bardzo dobrze oczyszcza włosy, nie zauważyłam, by wysuszał. Pieni się bardzo dobrze. Nie spowodował u mnie łupieżu ani swędzenia skalpu. Włosy są po nim puszyste i mięciutkie. 
Jak dla mnie spełnia podstawowe oczekiwania :)
 
Znacie go? :)

5 komentarzy :

  1. 1,50 zł cena mega zachęcająca, szczęściara

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś szampon z tej serii, ale strasznie wysuszał mi włosy, były szorstkie i za każdym razem trzeba było po nim nakładać odżywkę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie kupić jakiś szampon pokrzywowy, bo w moim przypadku znacząco mniejsza przetłuszczanie się skóry głowy ;) Herbala nie miałam jeszcze okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego ja w Biedronkach nigdy nie widzę tych spektakularnych promocji? ślepa czy co? ;)
    Tak czy inaczej szampon znam i lubię jak i inne z tej firmy :) Od czasu do czasu oczyszczam nim włosy, spisuje się świetnie. Zadowolony również jest mój J. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)