,

środa, 14 stycznia 2015

Akcja denko! Styczeń 2015

Cześć!

Dziś Wam pokażę co udało mi się zdenkować przez ostatni miesiąc :)

1. Farmona, Herbal Care. Szampon pokrzywowy.  Akurat ostatnio go recenzowałam :)
klik do recenzji



2. BingoSpa. Maska do włosów. Proteiny kaszmiru i kolagen. Kiedyś jeszcze ją kupię :)

klik do recenzji



3. Joanna. Z apteczki Babuni. Balsam do włosów nawilżająco-regenerujący. Baardzo byłam z niej zadowolona. Jeśli ją gdzieś spotkam, na pewno kupię :)
klik do recenzji


4. Joanna. Naturia, Odżywka b/s z lnem i rumiankiem. Dwie kolejne już zakupione :)
klik do recenzji



Znacie których z wyżej wymienionych produktów? :)



9 komentarzy :

  1. ten balsam do włosów kusi mnie od dawna, denko niewielkie ale ważne że jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkretne denko :)
    U mnie na razie nie zapowiada się zmniejszenie zasobów kosmetycznych ;) Na szczęście nie mam ich znowu tak dużo :) Oby tylko mój J. miał nade mną kontrolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam z Joanny też sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę to kilka kosmetyków które lubię:) bingacz, i odzywki Joanny. Właśnie tę lnianą zadenkowałam, powinnam mieć jeszcze jedną w zapasie i jeszcze tez makową i nie mogę ich znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam do włosów by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tą Naturię i bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta maska z Bingo Spa mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)