,

środa, 3 grudnia 2014

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 26.

Cześć!

Na dziś przygotowałam kolejną aktualizację długości moich włosów :) 



Co stosowałam w ostatnim miesiącu:
  • wcierałam serum przeciwłupieżowe z papryką i pieprzem, ok. 1-2 razy w tygodniu.

Niestety, porzuciłam drożdże :(




Aktualizacja długości:
3.12.2014:

Górna warstwa: 41,5 cm -> 42,5 cm (+1 cm)
Dolna warstwa: 47,5 cm -> 48 cm(+0,5 cm)

Słabiutko :(

Co będę stosować w tym miesiącu:
  • wcierka serum przeciwłupieżowe z papryką i pieprzem 

A jak tam Wasze włosy? Pędzą? :)

Miłego dnia!

4 komentarze :

  1. Ja również zapuszczam włosy ale nigdy ich nie mierzyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ostatnio sporo podrosły więc udało mi się nadrobić październikowe cięcie. Mam nadzieję że teraz będzie już tylko lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż to za serum ? Brakuje mi ostatnio motywacji do zapuszczania włosów i wcierania wcierek bo nie mam pomysłu na wcierkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze to 1 cm do przodu ;) U mnie trochę lepiej, ale oczywiście na kręconych tego nie widać :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)