,

niedziela, 7 grudnia 2014

Paznokciowa niedziela. Cz.1 NTN nr 245

Witam Was :)


Chcę wprowadzić nowy cykl na blogu, a dokładniej Paznokciową niedzielę :)

Od paru tygodni maluję zawsze w niedzielę paznokcie na nadchodzący tydzień. Będę Wam pokazywać co aktualnie gości na moich pazurkach :)

Mam nadzieję, że cykl ten będzie trwał i trwał, a to wszystko zależy w głównej mierze od wytrzymałości moich paznokci. Niestety, są bardzo łamliwe, ale dzięki temu, że zaczęłam je malować, cały weekend poświęcam im na olejowanie i wcieranie keratyny, czego wcześniej ie robiłam :)


Dziś Wam przedstawię lakier marki NTN ze sklepu AllePaznokcie. Numer 245. Dałam za niego 2,49 zł.




Jest to kolor stalowy niebieski. Bardzo mi się spodobał. Konsystencja nie jest ani za rzadka, ani za gęsta. Szybko nie wysycha, dlatego mamy czas na poprawki podczas jego nakładania. Trzeba mu dać z 10 minut, by całkowicie zastygł na paznokciach. Aby całkowicie pokryć płytkę, potrzebowałam 3 warstwy. Nie smuży i przyjemnie się nim operuje.




Wraz z lakierem nawierzchniowym trzymał się 3 dni, Później zaczęły się ścierać brzegi, a jeszcze później odpryskiwał.

Jak Wam się podoba kolorek? :)
Lubicie malować paznokcie?

Pozdrawiam Was serdecznie!

1 komentarz :

  1. Bardzo ładny kolorek, uwielbiam malować paznokcie :D
    http://biala-koszulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)