,

niedziela, 21 grudnia 2014

Paznokciowa niedziela. Cz. 3. Wibo Granite Sand nr 1

Cześć :)

Dziś Wam pokażę, jak prezentuje się na moich paznokciach lakier marki Wibo - Granite Sand. Jest to lakier strukturalny koloru lawendowego z kolorowymi drobinkami. 

Lakier ten zakupiłam w Rossmannie za ok. 7 zł.





Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Lakier bardzo dobrze rozprowadza się na paznokciach. Wraz ze schnięciem, wydobywa się niego piaskowa tekstura. Schnie dość szybko. 
Po czterech dniach zauważyłam pościerane końcówki, a na następny dzień pojedyncze odpryski. Ten lakier jest rewelacyjny pod tym względem, że gdy kawałek lakieru nam odpryśnie, możemy domalować braki i nie ma po nich kompletnie żadnego śladu ze względu na piaskową formułę. 
Lakier wygodnie się nosi, nie zauważyłam żadnej różnicy między nim a standardowymi, gładkimi lakierami.
Co do zmywania - bardzo się  z nim męczyłam. Była to istna katorga :)








Zakochałam się w piaskach :)

Znacie ten lakier? :)


9 komentarzy :

  1. Lubię piaski ale ten jakoś nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, tylko szkoda, że ciężko go zmyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam piaski wibo, ten lakier jest całkiem ładny , oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor :) mam z tej serii wersję brązową i nie uważam żeby jego zmywanie było jakoś szczególnie uciążliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt fajny ale ja z moim satynowym z wibo tez się męczyłam przy zmywaniu;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że tak fajny efekt daje ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale chcę poznać! Kolor wygląda ślicznie :)
    http://biala-koszulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)