,

niedziela, 28 grudnia 2014

Paznokciowa niedziela. Cz. 4. NTN nr or10

Cześć!

Jak tam u Was po świętach? Ja się rozleniwiłam, że ho-ho :D


Dziś kolejny post z cyklu: paznokciowa niedziela. Przedstawię kolejny lakier firmy NTN, który zakupiłam w sklepie allepaznokcie. Kosztował 2,50 zł.



Lakier ten ma kolor pomarańczowy, coś a'la marchewka. Do dość równego pokrycia potrzebowałam dwóch warstw, ale mimo wszystko nie jest to całkowite krycie. Utrzymał się na paznokciach ok. 4 dni, z czego jestem zadowolona. Konsystencja jest w sam raz, ani nie za rzadka, ani nie za gęsta. Mamy czas na poprawki, by za szybko nie zastyga. Wysycha w miarę szybko. 





Jak Wam się podoba kolorek?

Widziałyście już nowe wydanie gazetki Rossmanna Skarb? klik

2 komentarze :

  1. Jak idealnie pomalowane paznokcie! Kolor też fajny :D Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)