,

niedziela, 14 grudnia 2014

Paznokciowa niedziela. Cz. 2. AllePaznokcie. Lakier termiczny nr 40.


Hej!


Dziś Wam przedstawię lakier termiczny, który kupiłam w sklepie AllePaznokcie.







Producent zapewnia, że w cieple kolor zmienia kolor na biały, a w zimnie - na czekoladowy.

Za ten produkt zapłaciłam 5,50 zł (5 ml.)

A jak się prezentował na paznokciach? :)




















Potrzebowałam 3 warstw do prawie, że pełnego krycia. Dość szybko schnie, jego konsystencja jest idealna.
Daje fajny efekt :) To mój pierwszy lakier termiczny. Cały wieczór latałam do łazienki moczyć palce, by popatrzeć jak zmienia kolor :D


Niestety, już na drugi dzień zaczął odpryskiwać! Jest to lakier zdecydowanie na jeden wieczór :(



Pozdrawiam!

3 komentarze :

  1. ja nie miałam jeszcze żadnego termicznego, podoba mi się efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezbyt ładnie wygląda, może na żywo zdecydowanie lepiej... też się zastanawiałam nad zakupem tego rodzaju lakieru tylko w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. na takich krótkich paznokciach nic a nic nie widać. Dodatkowo słabe zdjęcia. Gdybyś nie napisała, że to termiczny pomyślałabym, że to zwykły szary nieżbyt ciekawy lakier...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)