,

wtorek, 9 grudnia 2014

Akcja denko! Aktualizacja! Grudzień 2014


Witam Was!

Dziś Wam pokażę ile kosmetyków udało mi się opróżnić :)



To był słaby miesiąc pod tym względem, bo... zdenkowałam tylko jedną maskę BingoSpa. Pocieszam się tym faktem, że dość szybko poszła, bo w około jeden miesiąc od pełnego opakowania :)



Dość fajna maska, zawsze ją trzyma parę minut na włosach. Są miękkie i nieobciążone.
 Być może jeszcze kiedyś się na nią skuszę. Kiedyś, bo czekają jeszcze z 2 litry innych masek tego producenta!

A jak tam Wasze denko? :)


4 komentarze :

  1. Ja mam tyle produktów otwartych, że nie ma mowy o żadnym denku! :D Ale cieszę się często jak udaje mi się zużyć choć jeden produkt! :D Najszybciej u nie schodzą szampony i w tym miesiącu pozbyłam się dwóch ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio skonczylam odzywke z Alterry i serum z Marion :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duże, małe każde denko jest dobre. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobne denko do mojego z poprzedniego miesiaca :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)