,

niedziela, 2 listopada 2014

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 25.

Cześć!

Dziś aktualizacja długości moich włosów :) 


Co stosowałam w ostatnim miesiącu:


  • Cały miesiąc piłam drożdże (1/3 kostki). No...może dosłownie parę razy pominęłam jakiś kubek ;)
  • wcierałam serum przeciwłupieżowe z papryką i pieprzem, ok. 1-2 razy w miesiącu. ( 6 razy)




Aktualizacja długości:
2.11.2014:

Górna warstwa: 40 cm -> 41,5 cm (+1,5 cm)
Dolna warstwa: 46 cm -> 47,5 cm (+1,5 cm)

Efekty super!

Co będę stosować w tym miesiącu:


  • drożdże - 1/3 kostki dziennie
  • wcierka serum przeciwłupieżowe z papryką i pieprzem 

A jak tam Wasze włoski? :)

Miłego dnia!


5 komentarzy :

  1. Hey :) Zainspirowałaś mnie ;) Czy picie drożdży coś daje? Jeśli tak to lecę do sklepu po drożdże :D Jakie proporcje ?
    Follow za follow ? :)
    Zapraszam ;*
    http://sposobnapiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym zapuszczaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się muszę zmobilizować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,5 cm to dobry wynik! Ja próbowałam kiedyś pić drożdże, ale na jednym kubku się skończyło, bo smakowały strasznie! :D Także respekt! Ja już dobiłam do moich 50 cm i jestem w szoku ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, oby były coraz dłuższe ;))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)