,

poniedziałek, 24 listopada 2014

Maybelline. Mega Plush Volume’ Express Mascara. Tusz pogrubiający do rzęs.

Cześć!

Dziś mam dla Was recenzję tuszu pogrubiającego od Maybelline :)

Co obiecuje producent:


EFEKT
Mega objętość dla rzęs, tak delikatna jak plusz

DZIAŁANIE
• Konsystencja żel musu pielęgnuje rzęsy, nie krusząc ich
• Miękka, elastyczna szczoteczka dopasowuje się do kształtu rzęs, unosząc je od nasady aż po same końce
• Pogrubiająca maskara, która dba o rzęsy, bez kruszenia




Pojemność: 9,6 ml.
Dostępność: m.in. drogerie Rossmann
Cena: ok. 30 zł.
Moja opinia: Tusz Maybelline posiada dość dużą szczoteczkę. Na początku nie byłam za bardzo do niej przekonana, ale na szczęście mnie nie zawiodła :) Fajnie rozdziela rzęsy i ogólnie dobrze się nią manewruje. Co do konsystencji - rzeczywiście jest ona inna niż w standardowych tuszach, kompletnie nie czuję jej na rzęsach. Nie zauważyłam, by sklejał mi rzęsy (uff, nienawidzę tego efektu! ). Efekt po niej jest bardzo delikatny i naturalny. Dla efektu wow potrzeba z 3 warstwy.
Rzęsy są po niej ładnie wydłużone, odrobinkę pogrubione. Nie obsypuje się po całym dniu. 

Nie mam do tego tuszu żadnych zastrzeżeń. Jeśli lubicie delikatny, naturalny efekt to Wam ją polecam :)


Znacie ten produkt od Maybelline?




3 komentarze :

  1. Jakoś szczoteczka mnie nie przekonuje faktycznie jest troszkę duża :) Efekt naturalnych rzęs bardzo mi się podoba niestety ja mam zbyt rzadkie i nigdy mi nic z nich nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię szczoteczki silikonowe, ale cieszę się ze u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w wersji niebieskiej,ale czeka spokojnie w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)