,

środa, 26 listopada 2014

Haul kosmetyczny. Listopad 2014

Cześć!

Dziś Wam pokażę o jakie produkty się wzbogaciłam w ostatnim miesiącu :)



1. Szampony Farmona Herbal Care. 

Jakie było moje zdziwienie, gdy Pani przy kasie w Biedronce wyśpiewała mi 1,49 zł. Od razu cofnęłam się po jeszcze ,,parę" :D 






2. Wody perfumowane z Oriflame. 

Delicacy dostałam w prezencie od Koleżanki, natomiast Eclat kupiłam już sama :) za 45 zł :)






3. Meow. Podkład mineralny. Próbki.

Zamówiłam przez allegro na próbę :)
Za sztukę dałam bodajże około 2,50 zł






4. Zioła od Pola Henny z przedsprzedaży. 

Henna, indygo, amla, Całe kilo tylko dla mnie <3
120 zł :)




5. Lakiery do paznokci Wibo.

Wzięła mnie ostatnio mania na malowanie paznokci :D
Za te dwie sztuki zapłaciłam około 13,50. Niestety, skusiłam się na nie dopiero po promocji 1+1 :(





Zainteresowało coś Was szczególnie?


13 komentarzy :

  1. Strasznie tanie byly te szampony!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz życzę owocnego testowania produktów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak sprawdzą się te szampony...

    OdpowiedzUsuń
  4. wow. Niezły zapas tych szamponów mnie taka ilość starczyła by na.. dokładnie 20 lat :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wybrałaś piękne kolorki tych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery cudne:)
    Nominowała Cię do zabawy, zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)