,

wtorek, 11 listopada 2014

Garnier Fructis. Szampon wzmacniający. Gęste i zachwycające.

Cześć!

Na dziś mam dla Was recenzję szamponu wzmacniającego Garnier Fructis, Gęste i zachwycające, który używa moja Mama. 




Co mówi producent:

Marzysz o spektakularnie gęstych, bujnych i silnych włosach? Dodaj swoim włosom spektakularnej gęstości, którą możesz zobaczyć, poczuć i dotknąć! Nasz sekret?
Fibra-Cylane
Długotrwałe działanie. Innowacyjna molekuła wnika do włókna włosa pogrubiając jego strukturę i tworząc długotrwały efekt gęstości włosów, który kumuluje się po każdej aplikacji.
Ekstrakt z granatu
Kremowa formuła sprawia, że włosy stają się wyraźnie piękniejsze, miękkie w dotyku, sprężyste i łatwe do ułożenia.


Skład:
Aqua / Water - woda, rozpuszczalnik
Sodium Laureth Sulfate - substancja powierzchniowo czynna
Coco-Betaine -  substancja powierzchniowo czynna
Sodium Lauryl Sulfate -  substancja powierzchniowo czynna
Sodium Chloride - składnik wpływający an konsystencję produktu
Glycol Distearate - niejonowa substancja powierzchniowo czynna, zmniejsza silne działanie innych substancji powierzchniowo czynnych
Niacinamide - witamina B3, działa nawilżająco
Alcohol Denat. - alkohol denaturowy, rozpuszczalnik
Saccharum Officinarum Extract / Sugar Cane Extract - ekstrakt z trzciny cukrowej
Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride - antystatyk
Sodium Hydroxide - regulator pH
Aminopropyl Triethoxysilane - rozpuszczalnik
Polyquaternium-30 - substancja kondycjonująca
Camellia Sinensis Leaf Extract - wyciąg z  herbaty 
Benzyl Alcohol - - składnik kompozycji zapachowej
Linalool  - składnik kompozycji zapachowej
Punica Granatum Extract - ekstrakt z granatu
2-Oleamido-1,3-Octadecanediol - lipid
Acrylates Copolymer - substancja kondycjonująca
Pyrus Malus Extract / Apple Fruit Extract - ekstrakt z jabłka
Pyridoxine HCl - witamina B6, działa nawilżająco
Citric Acid - kwas cytrynowy, reguluje pH produktu
Methylchloroisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - konserwant
Citrus Medica Limonum Peel Extract / Lemon Peel Extract - ekstrakt z cytryny
Hexylene Glycol - zmiękczacz
Hexyl Cinnamal - składnik kompozycji zapachowej
Amyl Cinnamal - składnik kompozycji zapachowej
Parfum / Fragrance - zapach


Pojemność: 250 ml.
Dostępność: m.in. drogerie Rossmann
Cena: ok. 8 zł.
Opinia: Jak wspominałam na wstępnie, szampon ten stosuje moja Mama. Bardzo go lubi. Już za samym początku urzekł Ją piękny zapach, który się bardzo długo utrzymuje na jej włosach. 
Produkt ten bardzo dobrze się pieni, przy czym jest bardzo wydajny. Nie spowodował szybszego przetłuszczania się włosów, łupieżu ani żadnych podrażnień. Nie ma żadnego problemu z ich rozczesaniem, nawet jeśli nie nałoży żadnej odżywki. Ma po nim o wiele, wiele bujniejsze włosy, ale nie jest to efekt puchu. Są one miękkie i jednocześnie wygładzone. 

Az jej zazdroszczę, bo ja niestety go nie użyję ze względu na niezgodność z CG :(

Znacie ten szampon?



5 komentarzy :

  1. Lubie zapachy Fructisow ale ich nie uzywam ze wzgledu na Sles

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś kiedyś używałam szampon Garnier Fructis w zielonej butelce - dokładnie nie pamiętam jaką miałam wersję, był dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam kiedyś taki zielony i miałam po nim łupież , szybciej się przetłuszczały , wypadały masakrycznie .Ale mimo to chce kiedyś wypróbować innej wersji tyle ze tej nie kupię ze względu na alkohol denat z którym moje włosy raczej by się nie polubiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ze względu na zawartość SLS już jest zdyskwalifikowany ;) oczywiście mógłby mi służyć do oczyszczania skalpu,ale nie jestem przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podejrzewam, że wszystkie szampony będą to miały bo to jest substancja myjąca, pianotwórcza. Wejdź sobie na stronkę http://www.kosmopedia.org/encyklopedia/sodium_laureth_sulfate,349/ i poczytaj. Myślę, że warto.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)