,

piątek, 3 października 2014

Zapuszczam włosy! Aktualizacja! Cz. 24.

Cześć!

Właśnie mijają dokładnie 2 lata, odkąd zapuszczam włosy! 


Co stosowałam w ostatnim miesiącu:


  • Przez 1,5 tygodnia wcierałam w skórę głowy Jantar oraz napar z nasienia kozieradki 3 (!) razy dziennie
  • Od 3 tygodni piję drożdże - 1/3 kostki dziennie
  • Przez tydzień łykałam Priorin Extra (później się skończyły) i Vitaminer
  • 2 razy wcierałam serum przeciwłupieżowe z papryką i pieprzem 



Aktualizacja długości:
3.10.2014

Górna warstwa: 38,5 cm -> 40 cm (+1,5 cm)
Dolna warstwa: 44,5 cm -> 46 cm (+1,5 cm)

Z efektów jestem bardzo zadowolona, bo jest to przyrost z ostatnich 3 tygodni :) 

Co będę stosować w tym miesiącu:



  • drożdże - 1/3 kostki dziennie
  • wcierka serum przeciwłupieżowe z papryką i pieprzem 

A jak Wasze włosy w tym miesiącu?

Pozdrawiam Was serdecznie!

.:.

5 komentarzy :

  1. Ehh! Ja to z moimi muszę iść do fryzjera...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię za wcieranie kozieradki aż 3 razy dziennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcierasz kozieradke, aż 3 razy dziennie? Wow, ja mam problem z wcieraniem Joanny raz dziennie haha.
    Masz śliczne włosy :) Właśnie buszuje po twoim blogu, żeby znaleźć dla siebie jakiś sposób na ogarnięcie suchych loczków.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy tez zapuszczam, przedwczoraj zrobiłam grzywkę na prosto i zapuszczam grzywkę -_-

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)