,

czwartek, 9 października 2014

Nivea, Flexible Curls, Balsam podkreślający loki

Cześć!

Dziś mam dla Was recenzję balsamu do włosów kręconych od Nivea.


Co mówi producent:

Zapobiega puszeniu się włosów. Dostępny w 5 wersjach.
Podkreśla kształt loków, nadając im miękkość w dotyku.
Sposób użycia: rozprowadzić balsam na wilgotnych włosach. Aby podkreślić loki wysusz je na powietrzu. Dla większej objętości wysusz włosy suszarką. 



Skład:
Aqua - woda

Glycerin - gliceryna, działa nawilżająco
C12-15 Alkyl Benzoate - emolient, konserwant
Poly- glyceryl-3 Methylglucose Distearate - emolient, emulgator
PVP - polimer, substancja filmotwórcza. Zmiękcza i wygładza włosy. Nadaje połysk i utrwala fryzurę.
Cetyl Alcohol - alkohol cetylowy, emolient 
Aloe Barbadensis Leaf Juice - wyciąg z aloesu, działa nawilżająco
Panthenol - pantenol, działa nawilżająco
Niacinamide - witamina PP, humektant
Sorbitan Stearate - emulgator
Sodium Carbomer -polimer
Trisodium EDTA - konserwant
Phenoxyethanol - konserwant
Benzethonium Chloride - substancja antystatyczna
Benzoic Acid - konserwant
Linalool - składnik kompozycji zapachowej
Citronellol - składnik kompozycji zapachowej
Geraniol - składnik kompozycji zapachowej
Benzyl Alcohol - składnik kompozycji zapachowej
Butylphenyl Methylpropional - składnik kompozycji zapachowej
Limonene - składnik kompozycji zapachowej
Alpha- Isomethyl Ionone - składnik kompozycji zapachowej
Parfum - zapach

Pojemność: 150 g.
Dostępność: m.in. Drogerie Natura
Cena: ok. 10-15 zł
Moja opinia: Balsam ten kupiłam w Biedronce w niezwykle niskiej cenie - 3 złote. Ma postać mleczka, które jest baardzo wydajne, i które bardzo ładnie pachnie. I ten zapach utrzymuje się na włosach :) Niestety, nie przypadł mi do gustu. Nie zauważyłam kompletnie żadnego podkreślenie loków. No ok, może przez pierwsze dwie godziny. Pielęgnacyjnie też jakoś rewelacyjnie nie wpłynął na moją czuprynę. Nie poczułam po nim kompletnie żadnego nawilżenia. 
Cieszę się, że trafiłam na niego w tak niskiej cenie. Już kiedyś się nad nim zastanawiałam i dobrze, że od razu się nie skusiłam.
Dla mnie to ogromny bubel.

Znacie ten produkt?


8 komentarzy :

  1. Ja znam ten produkt. Trafiłam na niego... eee... może z pięć lat temu i od tamtej pory omijam go szerokim łukiem. Koszmarek. Z tego co pamiętam, to miałam po nim jakieś takie obklejone i gumiaste włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go , ale dużo go schodziło , ja bym nie powiedziała ze jest wydajny , miałam po nim porozciągane loki takie w zasadzie fale tylko , były wtedy dłuższe i mniej objetości , ale stosowałam bo nic innego nie miałam i to do czasu jesieni kiedy to zaczął się puch , jedna blogerka mi wytłumaczyła ze to przez ta gliceryne na samym poczatku nie nadaje się na wilgotne powietrze już na jesień i zimę

    OdpowiedzUsuń
  3. znam i również nie byłam zadowolona, użyłam go może kilka razy. sklejał, ale nie podkreślał loków, włosy były po nim obciążone i nie miały w ogóle blasku. według mnie szkoda pieniędzy na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 zł to faktycznie małe pieniądze, osobiście nie przekonania do produktów marki Nivea

    OdpowiedzUsuń
  5. znam.miałam go jakieś 2 lata temu,i z tego co pamiętam jakoś rewelacyjnie się nie spisywał.lecz zapach miał cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie się kiedyś sprawdzał super, ostatnio trochę mniej ale na zimę jest okej, nawet trzyma te włosiska w ryzach, chociaż lepiej użyć jeszcze żelu wtedy efekt jest o wiele lepszy. I niestety skrętu nie podbija, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też od dawna na niego poluję, a dzięki Twojej recenzji już wiem, że się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. nie kupuje się takich rzeczy w biedronce :)
    2. wystarczy umiejętnie go nałożyć na włosy a są piękne przez cały czas
    fakt że trzeba poświęcić trochę czasu przy układaniu ale naprawdę warto !!
    3. należy oddzielać średniej grubości pasma (taka grubość jaką chcemy mieć loczki) i każde przeciągnąć niewielką ilością balsamu (mniej więcej wielkości groszku) przez całą długość każdego pasma
    można dodatkowo nakręcić pasmo na palec i rozwinąć, GWARANTUJĘ WSPANIAŁY EFEKT !!!
    ja używam ten balsam odkąd wszedł na rynek i umarłabym bez niego

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)