,

piątek, 24 października 2014

Jelid. Chusteczka zmywająca lakier z paznokci.

Cześć!

Dziś Wam przedstawię nowość, która niedługo wejdzie na rynek. Są to chusteczki zmywające lakier do paznokci. 


Co mówi producent:

  • Nie zawiera acetonu
  • bezpiecznie i szybko usuwa lakier
  • pozostawia miły zapach




Sposób użycia: rozerwać opakowanie i po wyjęciu chusteczki delikatnie usuwać lakier z paznokci.


Skład:

Isoprophyl Alkohol - środek rozpuszczający
Isopropyl Myristate - emolient
Coco Oil - olej kokosowy, Działa nawilżająco i ochronnie.
Propanediol - naturalna substancja nawilżająca, naturalny konserwant
Acetyl Cellulose
witamina E,
Zapachy





Cena: sugerowana: 2 sztuki - 1 zł.
Dostepność: jeszcze niedostępne
Moja opinia: Chusteczka zapakowana jest w malutkiej saszetce, którą zmieścimy nawet do malutkiej kieszonki w spodniach. Po otwarciu, ukazuje nam się chusteczka złożona na dwa razy. Jest ona jak na moje oko idealnie nasączona zmywaczem. Nie jest go ani za dużo ani za mało. Producent obiecuje, że taka jedna chusteczka starczy nam na zmycie 10 paznokci. Tu się zgadzam :) Spokojnie je zmyjemy jedną sztuką. Zapach ma w miarę neutralny. Myślę, że niektórym się spodoba, innym może i nie. 
Uważam, że jest to idealny gadżet dla osób, które lubią mieć zmywacz przy sobie, bez potrzeby noszenia ze sobą buteleczki z rozpuszczalnikiem i wacików.
 Bardzo mobilny produkt :)
Moja Mama go bardzo polubiła. 


Zaciekawiły Was? :)

6 komentarzy :

  1. Fajny gadżet i na pewno przydatny w podróży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze bardzo ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Użyłam dopiero raz tej chusteczki, ale z czerwonym lakierem poradziła sobie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem te chusteczki są beznadziejne. Dwie sztuki nie wystarczyły mi na zmycie lakieru ze wszystkich paznokci, a co dopiero jedna... poza tym okropnie śmierdzi i jest tak malutka, że nie sposób jakoś zręcznie czyścić paznokci takim skrawkiem. Zmywałam nimi lakier 15 minut i musiałam poprawić zwykłym zmywaczem. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. taki gadżet,który mi na co dzień raczej nie jest potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mieści się w torebce a to jest plus, w podróży fajna sprawa i można go w aptece kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)