,

niedziela, 19 października 2014

Haul (nie)koniecznie kosmetyczny. Październik 2014.


Cześć!

Dziś Wam przedstawię moje zdobycze z ostatniego miesiąca. Niekonieczne kosmetyczne :)





Tego misia dorwałam w Second Hand. Jest tak słodki i milutki, ze nie mogłam się mu oprzeć! :) Kosztował 5 zł. :)



A te buciki kupiłam w CCC. Długo na nie polowałam, czekając na promocję. I trafiłam! -20%! 130 103 zł



 Kurta zimowa. Kupiłam ją w Top Secret. Dobrze, że Mama mnie namówiła, bym ją przymierzyła, bo na wieszaku nie zachwyciła mnie ani trochę. 
Jest idealna :) Tu również promocja -30% 230 160 zł 




Tego miśka również dorwałam w Lumpeksie. Posiada w środku termofor i jest przeogromny! :D
Kosztował 8 zł.



Płyn Facelle zakupiłam na promocji w Rossmannie. Kosztował coś ok. 5 zł. Pierwsze mycie włosów nim zaliczone i już bardzo mi się spodobał :)





To już moja stała maska do włosów. Uwielbiam ją. Również kupiłam na promocji. W Drogerii Natura -   23 16 zł.

Coś Wam wpadło w oko? :)

Pozdrawiam Was serdecznie!


7 komentarzy :

  1. Jaka urocza maskotka, haha :)
    A ciekawa jestem tej maski do włosów, właśnie na jakąś poluję, a ta najdroższa w sumie nie jest ;)

    oczywiście obserwuję i zapraszam do mojego kosmetycznego zakątka ;) http://biala-koszulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne buty i kurtka, choć ja zimą zawsze noszę dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. maskę NaturVital chętnie bym kupiła,ale mam już jedną sztukę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Facelle nieprzepadam, kurteczka fajna - sama muszę kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie szukam maski do włosów. Daj znać jak się sprawuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałby mi się taki milutki termoforek;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Natur Vital już od dawna sie nastawiam ale nie wiem czy kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)