,

niedziela, 12 października 2014

Hakuro H85, pędzel do eyelinera i brwi

Cześć!

Dziś Wam przedstawię pędzelek, który polubiłam prawie, że od pierwszego użycia :)

Od producenta:
Całkowita długość pędzla: 16,2 cm, długość włosia: 0,5 cm. - 0,7 cm.
Pędzel wykonany z włosia syntetycznego. Służy do wykonywania kresek na powiekach, do modelowania brwi. 





Cena: ok. 12 zł
Dostępność: m.in. allegro
Moja opinia: Jak wspomniałam we wstępie, pędzelek polubiłam prawie, że od pierwszego użycia. Dlaczego prawie? Otóż dlatego, że musiałam nauczyć się nim manewrować. Trwało to dosłownie parę dni. Dzięki niemu wyczarujemy piękne linie, nawet bardzo cieniutkie. Wystarczy jedno pociągnięcie i już :) Używam go do nakładania ciemnego cienia, który właśnie robi za eyeliner :D Pędzelek niestety nie sprawdza się u mnie przy dolnej powiece, rzęsy mu przeszkadzają :) Ale jestem w  stanie mu to wybaczyć.
Również bardzo dobrze wypełnia się nim brwi. Parę ruchów i są idealnie pomalowane i uczesane :)


Pędzelek jeszcze nie zgubił ani jednego włoska. Jest ono miękkie, ale nie na tyle, by się uginało podczas malowania.

Znacie ten pędzel?
Serdecznie Wam go polecam. 

5 komentarzy :

  1. Bardzo lubię pędzle tej firmy, posiadam dwa ( do podkładu i do rozcierania cieni) i są świetne. Teraz właśnie czatuję na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten pędzel ! Pędzle tej firmy doskonale spełniają powierzone im zadanie...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. w przyszłości myślę,że mógłby mi się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam idealnego pędzla do eyelinera i zarazem podkreślania brwi, ale kieruję się bardziej ku Zoevie :)

    Może wzajemna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)