,

niedziela, 5 października 2014

Akcja denko! Aktualizacja! Październik 2014

Cześć!

Dziś Wam pokażę co udało mi się opróżnić w ostatnim miesiącu.


Nie jest tego dużo, ale to dlatego, że stosowałam różnorakie produkty, każdy po trochu :)
A co dobiło dna? :)


1.  L`Oreal Paris. Ideal Fresh. Orzeźwiające mleczko oczyszczające. Recenzja: klik 





2. Sylveco, Lekki krem brzozowy. Kolejny pojemniczek już napoczęty. Jednym słowem - rewelacja. Recenzja: klik


3. Maska drożdżowa - kosmetyk w porządku, nie zrobił mi krzywdy, ale jakiś rewelacyjny tez nie był. Działał raczej wzmacniająco niż nawilżająco. Lubiłam ją tuningować. I ma piękny zapach herbatników! <3 Może jeszcze kiedyś się na nią skuszę :)




I na tym koniec :D


Znacie te kosmetyki? :)


Pozdrawiam Was! 

3 komentarze :

  1. Nie miałam nic z tych produktów, ale maskę drożdżową kiedyś chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam/czytałam o tym kosmetykach,ale ich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie ostatnio myślałam wogóle o tej serii kosmetyków.. kurcze ale podobno takie sobie są. :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)